سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست کولر های گازی جنرال گلد

کولر گازی جنرال گلد از معروف ترین برند های کولر گازی در بازار به شمار می رود . این برند از کولر گازی در انواع مختلف تولید و با قیمت های مناسب در نمایندگی های معتبر به فروش می رسند. در این مطلب در نظر داریم، شما را با بهترین مدل های کولر گازی جنرال گلد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

لیست بهترین کولر های گازی جنرال گلد

کولر های گازی جنرال گلد در انواع مختلف با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار می شوند. این برند از کولر گازی در کشور چین توسط بهترین مهندسان و طراحان حرفه ای مونتاژ شده است. همچنین بهتر است بدانید کولر های گازی جنرال گلد تحت لیسانس کشور تایلند تولید می شوند و سپس برای مونتاژ و بسته بندی نهایی به کشور چین فرستاده می شوند.

اما امروز جهت تحصیل ساخت و ارسال کولر های گازی جنرال گلد مهندسان کارکشته ی تایلندی به کشور چین جهت طراحی و ارائه بهترین و مدرن ترین کولر های گازی جنرال گلد با تکنولوژی روز دنیا سفر می کنند.

لیست بهترین کولر های گازی جنرال گلد

کولر های گازی جنرال گلد در انواع مختلف که در لیست زیر به آن ها اشاره می کنیم، توولید و روانه بازار می شوند.

  • کولر های گازی دلتا جنرال گلد
  • کولر های گازی پلاتینیوم جنرال گلد
  • کولر های گازی تیتانیوم جنرال گلد
  • کولر های گازی الترا جنرال گلد
  • کولر های گازی اکو جنرال گلد

برسی کولر های گازی دلتا جنرال گلد:

کولر های گازی جنرال گلد با دارا بودن سری های مختلف ، همچنین بهره گیری از ویژگی های متمایز و خلاقانه برای انواع مناطق با توجه به نیاز های کاربران ساخته شده اند.  کولر گازی جنرال گلد سری دلتا از مجموعه سری های پرطرفدار و محبوب کولر های  گازی برند جنرال گلد است .

از جمله بارزترین و منحصر به فردترین ویژگی های کولر های  گازی دلتا جنرال گلد می توان به دو حالت سرمایش و گرمایش با تهویه مطبوع در دماهای مختلف اشاره کرد. این مزیت سبب می شود شما از این برند از کولر گای در تمامی فصول سال استفاده کنید.

بهره مندی از گاز R410a، بهره گیری از رادیاتور و آواپراتور مسی، استفاده از کمپرسور روتاری برند HIGHLY، سازگار شده برای کلاس آب و هوایی  T1مخصوص مناطق معتدل و … از جمله مزایا و ویژگی های کولر های گازی جنرال گلد دلتا به شمار می روند.

برسی کولر های گازی پلاتینیوم جنرال گلد:

کولر گازی جنرال گلد پلاتینیویم  یکی دیگر از محصولات کمپانی جنرال گلد است که در سال 2022 میلادی  روانه بازار شده است.  کولر گازی جنرال گلد . این  مدل از کولر گازی جنرال گلد از طراحی زیبا و شیک و در عین حال ساده و مدرن برخوردار می‌باشد که قابل شستشواست و همچنین بدنه اش در مقابل ضربه بسیار مقاوم است.

کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم همانند کولر های گازی دلتا قابلیت سرما و گرما دارد و به همین دلیل در 4 فصل سال می‌توانید از این محصول استفاده کنید. در کولر گازی جنرال گلد  پلاتینیوم از گاز R410a استفاده شده است که این گاز به محیط زیست آسیبی وارد نمی کند از این رو مناسب محیط زیست است.

کولر گازی جنرال گلد پلاتینیوم از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است . جنس بدنه یونیت داخلی از  جنسABS  است. جنس بدنه یونیت خارجی از فلز بسیار مقاوم و ضد زنگ که در برابر رطوبت و نم است. از این رو شما می توانید از این مدل از کولر گازی جنرال گلد در مناطق شرجی و بارانی با خیال راحت استفاده کنید.

برسی کولر گازی تیتانیوم جنرال گلد:

کولر های گازی تیتانیوم جنرال گلد از فناوری اینورتر برخوردار هستند که این فناوری این امکان را فراهم می کند تا زمانی که دمای محیط به دمای مطلوب شما رسید، به جای اینکه کمپرسور یا موتور کولر گازی را خاموش کنید، سرعت کمپرسور به طور خودکار کاهش می یابد. این فناوری  از شوک الکتریکی ناگهانی به موتور و کمپرسور در زمان راه اندازی مجدد کمپرسور جلوگیری می کند.

از جمله ویژگی های کار آمد کولر گازی جنرال گلد تیتانیوم می‌توان به دو حالت سرمایشی و گرمایشی، بهره مندی از گاز R410a، بهره گیری از رادیاتور و آواپراتور مسی، استفاده از کمپرسور روتاری برند SANYO، بهره مندی از سیستم اینورتر پ، سازگار شده برای کلاس آب و هوایی T3 مخصوص مناطق تا 65 درجه سانتی گراد و… از جمله ویژگی ها و مزایای کولر های گازی جنرال گلد تیتانیوم به شمار می روند.

برسی کولر گازی آلترا جنرال گلد:

کولر های گازی آلترا جنرال گلد برای کسانی که در شهر های شمالی زندگی می کنند بسیار مناسب است. چرا که در این شهر ها هوا شرجی و بارندگی  زیاد است. کولر گازی آلترا جنرال گلد با فناوری تهویه که دارد ، رطوبت هوا  را تجزیه می کند . حالت خشک یا خشک کن هوا در کولر کولر های گازی آلترا جنرال گلد  در تجزیه رطوبت هوا کاربرد دارد. به این ویژگی در کولر های گازی آلترا جنرال گلد DRY گفته می شود.

همچنین کولر های گازی آلترا جنرال گلد از سنسور I FEELو سیستم استراحت ایده آل که تنها در این مدل از کولر های گازی جنرال گلد یافت می شوند بهره مند هستند.

منبع: https://general-gold.ir/list-of-general-gold/